Tuesday, November 29, 2011

KAIN KELAMBU KAABAH

 Terdapat stok baru lima keping kain kelambu kaabah yang baru dibawa dari tanah suci... Hanya tinggal 3 keping sahaja... Jika berminat untuk menebusnya maharnya RM350 sekeping.... Hak milik kekal jika diizinkan Allah , boleh diguna sampai bila - bila sehingga ke anak cucu...

Terdapat 1001 fadilat kain kelambu kaabah ini ...di antara fadilatnya ialah boleh dijadikan sebagai medium pelaris, penunduk, pengasih, meningkatkan wibawa diri, memudahkan segala urusan dan pemanis diri.. Gambar di atas menunjukkan kadar banding saiz kain kelambu kaabah dengan duit syiling 50 sen..

 Minyak pati Hajarul Aswad yang disertakan dengan benang kain kelambu kaabah... Hanya RM100 sebotol 2 ml

Boleh dipakai jika mahu berurusan untuk menyelesaikan perkara yang penting seperti untuk temuduga , berjumpa pelanggan , temujanji kali pertama , menyertai pertandingan dan lain - lain lagi perkara yang difikirkan penting untuk memudahkan hajat tercapai dengan berkat kain kelambu kaabah ini serta izin Allah.

1 comment:

  1. Salam..sy ada kain kelambu kaabah dan kain kaabah besar yg ada tlsn allah..ingin menjualnye..jika berminat 0192355059.

    ReplyDelete